Velkommen Gæst Søg | Aktive indlæg | Medlemmer | Log ind | Registrering

Forum Regler

ide til ny automat Options · View
g1981
Skrevet: Tuesday, November 10, 2009 12:24:55 AM
Rank: Newbie
Gruppe: Member

[Points]: 12
By: holbæk
hejsa
jeg er vild med eventyr fe´en (ville gerne have en)

her er en beskrivelse af hvordan den fungere,
og nederste hvad jeg godt kan lide, og hvad jeg gerne så på kommende maskiner.

her er hvad jeg kan huske. et par ting er jeg lidt usikker på

der er 3 spil:
spil 1 prinsessespil
spil 2 lykkespil
spil 3 kongespil

SPIL 1 PRINSESSESPIL
der steppes frem med det antal øjne der vises på terningerne på centerlininen.
hvis man lander på nudge direkte kan de bruges til at steppe ønske antal øjne frem for at ramme den plads du måtte ønske.
rammer topspil flashes der mellem topspil og 20 jackpot spil
vinder du cirkelspil i prinsessespillet spilles de med det samme og bagefter spilles rest antal prinsessespil

SPIL 2 LYKKESPIL. (der gives 12 spil)
når spillet vindes flashes der mellem de 3 nederste pladser for at finde din start position. man hopper et hop op af stigen når man får en fe på valse 3 .
den lige under topspil flasher mellem 20 og 100
når man når op til topspil kan man vælge at købe op til 3 ekstra spil for sine chancepoint.
hvis man har nok til alle 3 tager den dem hvis man vælger det ellers vælger den så mange man har råd til (koster vist nok 10 pr. spil eller så er det 100 er ikke helt sikker på prisen)
når man helt op får du rest antal spil i cirkel 1. (din udgangs position er den nederste plads)

SPIL 3 KONGESPIL (der gives 15 spil)
er faktisk det samme som lykkespil udover du får 15 spil istedet for 12 spil.
og når man kommer helt op får rest antal spil i cirkel 2.
(din udgangs position er den nederste plads)

CIRKELSPIL
der er 4 cirkler 1,2,3,4, (cirkel 2 og 4 kører med uret og 1,3 kører rundt mod uret)
eventyrhjulet bestemmer antal step i cirkelspillet.
du kan tilhver en tid forsøge at double din gevinst (kan vist nok kun gøres 1 enkelt gang pr. gevinst)
du kan gætte på lav (tal 1-4,) eller høj (5-8)
så det er altså ikke som allan capone hvor det er sidste tal du skal gætte på om det næste bliver større eller mindre end det
men gætter du forkert ryger du ned i cirkel 4 i rest antal spil
(så du burde kun gamble i dit sidste spil)

cirkel 4 (kan vindes på følgende måde)
-enten ved at få 9 gevinster
-at samle 12 guldklumper (de kan holdes) dine tændte guldklumper bliver slettet og man skal starte forfra ved gevinst.
-kan vindes via prinsessespil.
(din udgangs position er den nederste plads i cirklen)

cirkel 3 (kan vindes på følgende måde)
- eller ved at lande på den plads i cirkel 4 der støder op til cirkel 3 og giver adgang til cirkel 3 i rest antal spil
(din udgangs position er den nederste plads i cirklen med mindre du kommer ind fra cirkel 4 så er den den plads)

cirkel 2 (kan vindes på følgende måde)
- kan vindes via lykkespillet (giver 1 spil)
- eller ved at lande på den plads i cirkel 3 der støder op til cirkel 2 og giver adgang til cirkel 2 i rest antal spil
(din udgangs position er den nederste plads i cirklen med mindre du kommer ind fra cirkel 3 så er den den plads)

cirkel 1 (kan vindes på følgende måde)
-kan vindes via kongespillet (giver 1 spil)
-eller ved at lande på den plads i cirkel 2 der støder op til cirkel 1 og giver adgang til cirkel 1 i rest antal spil
(din udgangs position er den nederste plads i cirklen med mindre du kommer ind fra cirkel 2 så er den den plads)

CHANCEPOINT (du kan max have 1200 chancepoint)
chancepoint vindes enten ved :
-at få 3x ens tal på centerlinien (kan vist nok gambles)
-eller via spil

chancepoint kan bruges til at købe ekstra spil i lykke og kongespil.
eller bruges for at få større gevinster
hvis du bruger 100 chancepoint pr tryk er du sikret 40 jackpot spil ved grønne bar (du får "kun" 400 for grønne bar normalt. dvs. ingen flash i bar med mulighed for jp)

MÅDEN JEG SPILLER PÅ.
jeg personligt holder altid guldklumper for at komme op i cirkel 4 og så prøve at komme ind i cirkel 3 med mindre jeg kan lave spil med de nudge direkte der kan vindes i cirkel 4.
og i cirkel 3 gemmer jeg så nudge så jeg har maks næste gang jeg evt. skulle komme derind når jeg så har nok chancepoint sætter jeg dem så til når jeg mangler 1 enkelt guldklump i håbet om at komme ind i cirkel 3 og vinde nudge og så kunne lave grønne bar til 40jp spil.

her er så hvad jeg syntes

præcis den ide med de guldklumper gjorde at den skilte sig ud fra alle de andre maskiner jeg har spillet på, hvor man "bare smækker den på auto" og så venter på der kommer et spil man så kan spille.
her kan man spille aktivt.

så om det blev en eventyr fe 2 eller hvad det bliver ved jeg ikke
måske så kunne enten konge eller lykkespillet fjernes og sættes noget andet ind da det jo er nærmest er 2 ens spil.

venlig hilsen g1981
PTA
Skrevet: Tuesday, November 10, 2009 12:32:24 PM

Rank: Compu-Game
Gruppe: Compu-Game

[Points]: 63
By: Danmark
Hej g1981

Ideen med Guldklumperne er faktisk rigtig god.

Det er et spil, der for vores vedkommende er gået lidt i glemmebogen.
Vores udviklings afdeling kigger på spillet og ser om det kan bruges i en sammenhæng, i en af de fremtidige automater.

Vi kan selvfølgelig ikke love noget, men som sagt er ideen god.

Har du andre kommentarer til vores spil, er du meget velkommen til at skrive igen.

Med venlig hilsen.

PTA
g1981
Skrevet: Monday, September 06, 2010 11:13:53 PM
Rank: Newbie
Gruppe: Member

[Points]: 12
By: holbæk
jow en ting mere der kan drive mig til vanvid
på midnight madness når man spiller på den ude i diverse spillehaller (spiller gerne på mere end 1 automat af gangen) så er det vildt frustrerende at den selv bruger supernudgen hvis man har sådan en sparet op, mens man har travlt med spil på andre maskiner.
Brugere som besøger dette emne nu:
Guest

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.